Splošni pogoji

O podjetju

SAMUI, d.o.o., Čeplje 10, 3305 Vransko
Tel: +386 70 33 88 41 (pisarna Ljubljana)

Uvodne določbe

Ti splošni pogoji urejajo medsebojne pravice in obveznosti ponudnika spletne trgovine www.toomuch.si družbe Samui, d.o.o. in uporabo spletnega portala, prodajne aplikacije in sklepanjem pogodb v elektronski obliki.

V kolikor posamezna vprašanja niso posebej urejena v teh splošnih pogojih, se uporabljajo vsakokrat veljavne in ustrezne določbe zakona, ki ureja varstvo podatkov in ureja elektronsko poslovanje na trgu.

Registracija

Za nakup v spletni trgovini www.toomuch.si je potrebno pred dokončanjem nakupa opraviti registracijo v spletno trgovino. Za registracijo uporabnika v spletno trgovino so zahtevani naslednji osebni podatki:

Ime in Priimek; E-poštni naslov; Kontaktni telefon; Naslov; Poštna številka in kraj

V primeru registracije kot podjetje ali samostojni podjetnik pa spletna trgovina zahteva še vnos naslednjih podatkov:

Naziv podjetja; ID številke za DDV

Ob registraciji v spletno trgovino www.toomuch.si vsak uporabnik pridobi enolično uporabniško ime (e-poštni naslov) in geslo za dostop. Uporabniško ime in geslo se nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo v spletno trgovino obiskovalec postane registriran uporabnik spletne trgovine www.toomuch.si.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Samui, d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini www.toomuch.si sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina pošlje kupcu prvo elektronsko sporočilo o potrditvi oziroma statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Samui d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Postopek oddaje naročila

  1. Kupec v spletni trgovini poišče želen artikel in odpre podrobni pogled artikla.
  2. V podrobnem pogledu artikla, kupec določi količino artiklov in jih doda s klikom na gumb »Dodaj v košarico« v nakupovalno košarico.
  3. Odpre se »mini« košarica kjer lahko uporabnik hitro ureja vsebino košarice ali pa s klikom na gumb »Na blagajno« nadaljuje pot naročila.
  4. Odpre se podroben pogled košarice, kjer lahko kupec ponovno spreminja in posodablja stanje izdelkov v košarici. Z klikom na gumb »Na blagajno« nadaljuje nakup.
  5. V naslednjem koraku se kupec prijavi v spletno trgovino z obstoječimi podatki ali pa opravi registracijo.
  6. Po uspešnem vpisu v spletno trgovino, kupec izbere želen način dostave ali prevzema blaga in želen način plačila.
  7. Z klikom na gumb »Na blagajno« nadaljuje na naslednji korak naročila, kjer se odpre povzetek naročila. Kupec lahko v primeru napak s klikom na povezavo za urejanje naročila, svoje naročilo še vedno ureja.
  8. Če je povzetek naročila sprejemljiv, kupec zaključi nakup z klikom na gumb »Zaključi«.

Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Samui, d.o.o.

Načini plačila

V spletni trgovini www.toomuch.si omogočamo naslednje načine plačila:

Plačilo po predračunu, Plačilo z gotovino po povzetju (ob dostavi pošiljke), Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico preko spletnega plačila, Plačilo na obroke preko sistema Leanpay.

V poslovalnicah podjetja Samui, d.o.o. omogočamo naslednje načine plačila:

Plačilo po predračunu, Plačilo z gotovino, Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico.

Na prevzemnem mestu je mogoče blago prevzeti samo ob predhodnem plačilu.

Izdaja računa

Podjetje Samui, d.o.o. ob dostavi pošiljke z naročenimi izdelki kupcu izroči tudi račun za kupljene artikle.

Na računu sta razčlenjena cena in stroški, ki so se pojavili v zvezi z nakupom artiklov ter podano obvestilo o pravici odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene artiklov

Spletna cena artiklov v spletni trgovini velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine www.toomuch.si (Samui, d.o.o.), ki so podjetju z registracijo zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik spletne trgovine postanete z registracijo v spletni trgovini.

Maloprodajna spletna cena je določena za spletno stran www.toomuch.si in je lahko različna od redne cene, ki velja v poslovalnicah podjetja Samui, d.o.o. Kupci lahko svoje podatke zaupate prodajalcu tudi v poslovalnici in tako postanete naš registrirani uporabnik in s tem lahko uživate v spletnih maloprodajnih cenah prikazanih v spletni trgovini tudi v poslovalnici.

Vse cene vsebujejo DDV razen, če je izrecno zapisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kljub sprotnemu ažuriranju cen artiklov se lahko zgodi, da je podatek o ceni artikla napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Samui, d.o.o. omogočilo kupcu odstop od pogodbe ali nakup po dejanski, ažurirani ceni artikla.

Prečrtana cena je priporočena redna maloprodajna cena proizvajalca.

Promocijska koda in koda kupona

Promocijska koda ali koda kupona prinaša v spletni trgovini www.toomuch.si različne ugodnosti ob nakupu. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posamezne kategorije, v e-poštnih sporočilih ali drugih medijih.

Kodo kupona lahko uporabite tako, da v spletni trgovini izbere artikle, ki jih potrebujete, jih dodate v košarico, nato se prijavite v spletno trgovino. V primeru, da tega niste naredili že ob vstopu v spletno trgovino ter na določenem koraku zaključevanja nakupa vpišete kodo kupona v posebno polje, ki je vidno in poudarjeno. Ko je koda kupona vpisana in potrjena se na naročilu zabeležijo vaše ugodnosti.

Koda kupona je lahko različno oblikovana tako, da v določenih primerih lahko omogoča večkratno uporabo v določenih primerih pa je koda kupona na voljo za uporabo samo enkrat. Prodajna akcija je odvisna od specifikacij v ozadju delovanja spletne trgovine.

Uporabnik pri nakupu lahko uporabi samo eno promocijsko kodo naenkrat.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila preko spletne trgovine www.toomuch.si kupec prejme na vnesen e-poštni naslov ob oddaji naročila obvestilo, da je naročilo sprejeto. Kupec lahko stanje naročila vedno preveri v rubriki Moj Račun | Pretekla naročila. Potrošnik lahko naročila pregleda in podjetju Samui, d.o.o. vedno sporoči, če je pri nakupu prišlo do napake ali pa se mu je porodilo še kakšno dodatno vprašanje.

V primeru, da so izdelki na zalogi v glavnem skladišču ali v poslovalnicah podjetja Samui, d.o.o. bo naročilo avtomatsko obdelano v sistemu in boste obveščeni o prevzemu oziroma dostavi izdelkov na naslednji način:

  • Osebni prevzem pošiljke v eni izmed poslovalnic po Sloveniji, zaposleni v izbrani poslovalnici vas bodo o prejemu pošiljke v poslovalnico obvestili na vaš e-mail in pošiljko boste lahko nato prevzeli.
  • Dostava pošiljke na dom: Naše artikle dostavljamo s Pošto Slovenija in DPD-jem. Dostavljavec vas bo med delavniki od ponedeljka do petka predvidoma med 8.00 in 16.00 uro obvestil o svojem prihodu na vaš e-mail/kontaktni telefon pred svojim prihodom, da se lahko uskladite za prevzem pošiljke.
  • Pošiljke za katere so artikli na zalogi v glavnem skladišču so dostavljene predvidoma v 1-3 delovnih dneh, v izrednih razmerah povečanega števila naročila pa se lahko čas za dostavo pošiljke podaljša vendar načeloma ne presega 5 delovnih dni.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Povezava na dokument za odstop od pogodbe.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-poštni naslov podjetja Samui, d.o.o. oz. trgovine TooMuch: info@toomuch.si ali nas obvesti pisno.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto pošiljko dostavi ali pošlje na naslov prodajalca: Samui d.o.o. , Čeplje 10, 3305 Vransko. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati pri odstopu od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov, ki se obračuna po ceniku dostavne službe, ki jo izbere kupec. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Opozarjamo vas, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo saj strošek vračila blaga izrecno bremeni kupca.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo vplačila v gotovini ni mogoče.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski ali običajni pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

V primeru napak pri navedbi cene, zalog, drugih značilnosti blaga ali možnostih dostave bo Samui, d.o.o. najkasneje v roku 48 ur obvestil kupca. V primeru, če je mogoče kupčevo naročilo uresničiti na drug primeren način, bo Samui, d.o.o. kupcu posredoval novo ponudbo v elektronski ali ustni obliki. Kupec ima v primeru obvestila ponudnika o napakah možnost naročilo, podano preko spletne aplikacije preklicati ali sprejeti ponudnikovo novo ponudbo. Če kupec naročila ne prekliče, niti ne sprejme nove ponudbe ponudnika, mu podjetje Samui, d.o.o. poda elektronsko ali ustno obvestilo, da kupčeve ponudbe ne sprejema.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil za uporabo, garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

V primeru, da garancijska doba ni navedena na artiklu lahko kupec kontaktira in Samui, d.o.o. ki bo zagotovil ustrezno informacijo.

Stvarna napaka

Stvarna napaka artikla je takrat, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec potrebuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enakih lastnosti oziroma navedbami na samem artiklu.

Kupec mora podjetje Samui, d.o.o. o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Slikovni ali video dokazni material mora kupec posredovati na e-mail našega servisa service@samui.si skupaj z natančnim opisom napake. Pravico do uveljavljanja napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

V skladu z 25b. člen ZVPot, 37. do 40. člen ZVPot podjetje Samui d.o.o., nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v do dveh letih od prevzema blaga.

Zaloga artiklov

Podatki o zalogi artiklov v spletni trgovini se redno osvežujejo in spreminjajo. Zaradi velikosti spletne trgovine in števila naročil se lahko zgodi, da fizična zaloga artikla doseže nično vrednost ampak v spletni trgovini pa je še vedno vidna zaloga pred osvežitvijo podatkov. V primeru, da potrošnik naroči izdelek, ki ni na zalogi, ga podjetje Samui, d.o.o. o dobavljivosti artiklov obvesti na enega izmed navedenih kontaktnih podatkov (telefon, e-poštni naslov).

Artikli s kavcijo

Določeni artikli so v spletni trgovini www.toomuch.si označeni kot artikli s kavcijo, za katere je potrebno ob nakupu poravnati določen znesek kavcije, ki ga določi dobavitelj artikla. V takšnem primeru kupec vplača kavcijo, ki mu jo podjetje Samui, d.o.o. po odobritvi dobavitelja, da je vrnjeni artikel ali del tehnično ustrezen in nepoškodovan v nasprotnem primeru, če dobavitelj oceni, da vrnjeni del ni ustrezen se artikel vrne potrošniku takoj, ko ga Samui, d.o.o. prejme od dobavitelja, kavcija pa se v tem primeru ne vrne potrošniku.

Artikli z odprto embalažo

Artikli z odprto embalažo so bili vrnjeni v podjetje Samui, d.o.o. in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo naprej v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti artikla je ustrezno zapisan na posameznem artiklu (v nazivu izdelka) in ustrezno označen tudi na računu.

Vrnjene artikle v servisnem oddelku podjetja Samui, d.o.o. pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži in podobno še vedno omogočajo normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno na vsakem artiklu.

V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

Dostava

Podjetje Samui, d.o.o. ima sklenjeno pogodbo z dostavno službo DPD in Pošto Slovenije (za težje pošiljke) za dostavo pošiljk. Stroški dostave so odvisni od teže naročenega blaga. Stroški dostave znašajo od 5,00 € naprej. Pri plačilu po povzetju poleg zneska dostave dostavni službi poravnate še provizijo za hrambo in ravnanje z gotovino. Provizija se obračuna po ceniku dostavne službe.

Varnost

Podjetje Samui, d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Samui, d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov).

Podjetje Samui, d.o.o. do preklica privolitve za obdelavo osebnih podatkov hrani naslednje podatke članov spletne trgovine www.toomuch.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov, naslov za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.

Podjetje Samui, d.o.o. podatke hrani za namene in potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov), reševanje reklamacij oz. uveljavljanje garancije ter pošiljanja ponudb, ugodnosti, novosti ipd. članom spletne trgovine.

Ponudnik Samui, d.o.o. bo osebne podatke potrošnika posredoval tretjim osebam samo, če uporabnik za posredovanje podatkov poda izrecno in nedvoumno privolitev v dogovorjeni obliki komuniciranja in če podatke zahteva oblastni organ z dokončno odločbo, izdano pri izvajanju svojih zakonitih pooblastil.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko zaščito svojega računalnika ali druge naprave iz katere dostopa do spletne trgovine podjetja Samui, d.o.o.

Oglasna sporočila

Podjetje Samui, d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev za komunikacijo na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna sporočila podjetja Samui, d.o.o. bodo vsebovala naslednje sestavne dele:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • Pošiljatelj Samui d.o.o. bo jasno viden,
  • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne,
  • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo podjetje Samui, d.o.o. izrecno upoštevalo.

Oglasna sporočila podjetja Samui, d.o.o. bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Komentarji, ocene in priporočila

Komentarji, ocene in priporočila so del funkcionalnosti spletne trgovine www.toomuch.si in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Spletna trgovina www.toomuch.si omogoča, da komentar napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo komentarja pa jih www.toomuch.si pregleda. V spletni trgovini ne bomo objavili in potrdili komentarjev, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali po oceni www.toomuch.si ne nudijo koristi ostalim uporabnikom spletne trgovine in obiskovalcem le-te.

Z oddajo komentarja se uporabnik spletne trgovine izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega komentarja in podjetje Samui, d.o.o. lahko njegovo delo ali celotni tekst objavi v vseh elektronskih in drugih medijih. Samui, d.o.o. ima pravico vsebino komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu podjetja, vključno z objavo v oglasnih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na podjetje Samui, d.o.o.

Omejitev odgovornosti

Podjetje Samui, d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurirane in pravilne podatke, ki so objavljeni na njihovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena izdelka občasno spremenijo tako hitro, da Samui, d.o.o. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje Samui, d.o.o. kupca obvestilo o spremembah in mu omogočilo odstop od pogodbe / naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Samui, d.o.o. ne odgovarja za vsebino komentarjev o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci, Samui, d.o.o. komentarje pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Podjetje Samui, d.o.o. ne odgovarja za informacije v komentarjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v komentarjih.

Podjetje Samui, d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne, ter jih Samui, d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni izdelka.

Pritožbe in spori

Samui, d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po najboljših močeh se trudimo tudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru, da se ob naročilu pojavijo težave se kupec s prodajalcem Samui, d.o.o. lahko poveže na telefonsko številko, po elektronski ali običajni pošti. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

V podjetju Samui, d.o.o. se zavedamo, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo za sporazumno reševanje sporov.

Če sporazumna rešitev spora med potrošnikom in trgovcem ni mogoča, se potrošnik in trgovec dogovorita, da je za rešitev spora pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani po procesnih pravilih, ki veljajo v Republiki Sloveniji.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Samui, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Samui, d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Piškotki

Kaj je piškotek? Piškotek je majhna datoteka, ki običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno mesto. Piškotki pomagajo pri zagotavljanju delovanja spletnega mesta. Poleg tega lahko z njimi zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.

V spletni trgovini www.toomuch.si uporabljamo dve skupini piškotkov. Prvi, ki so nujno potrebni za delovanje spletne trgovine, brez katerih ni mogoče zagotoviti delovanje spletne trgovine. Druga skupina piškotkov je namenjena izboljšanemu delovanju spletne trgovine. Med te piškotke spada spletna analitika obiskovalcev.

Končne določbe

Podjetje Samui, d.o.o. lahko splošne pogoje kadarkoli spremeni, ne da bi o tem posebej obveščal uporabnike spletne trgovine www.toomuch.si. Spremenjeni splošni pogoji veljajo od njihove objave v spletni trgovini www.toomuch.si.